a

Geri git   Arabalar , ikinci el araba , otomobil forum > Markalar > Renault


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1 (permalink)  
Alt 09-06-2008, 17:22
 
Üyelik tarihi: May 2008
Nerden: <select name=
Mesajlar: 16
Standart Megane II hakkında bilgi verebilir misiniz...


arkadaşlar ben 2004-2005 Megane II dynamique ( sedan ) almayı düşünüyorum artı ve eksi yanları hakkında bilgi verir misiniz ?

__________________

ALPEREN
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #2 (permalink)  
Alt 09-09-2008, 02:39
 
Üyelik tarihi: Jul 2008
Mesajlar: 13
Standart renault megane II hb authentıque hk.

selam biz de 2005-2007 megane hb almayı düşünüyoruz. bilgi alabilirsek seviniriz.


Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #3 (permalink)  
Alt 09-09-2008, 15:09
Ultra Kullanici
 
Üyelik tarihi: Dec 2007
Nerden: Bursa
Mesajlar: 1.760
full_speed_89 - MSN üzeri Mesaj gönder full_speed_89 isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

dün gece sürdüm otomatik vites 115 hp olanından çok çok güzel araç yağ gibi kayıp gidiyo

__________________
BİR MARKANIN ARACINI ALINCA MARKAYIDAMI SATIN ALIYORSUNUZ?

NE BU MARKA HASTALIĞI HERKES KULLANDIĞI ARACINI DÜNYANIN EN İYİSİ SANMAYA BAŞLAMIŞ

BİRAZ GERÇEKÇİ OLUN ŞU HASTALIĞI BIRAKIN ARTIK

ANCAK ARACIDA KENDİSİ GİBİ BOŞ OLAN İNSANLAR MARKA FANATİKLİĞİ YAPARLAR VE EKSİKLERİNİ GİZLEYEBİLMEK İÇİN DİREK SAVUNMA MODUNU ALIRLAR GERÇEKLERİ GÖRMEKTEN KAÇARLAR


Konu full_speed_89 tarafından (02-10-2008 Saat 02:12 ) değiştirilmiştir..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #4 (permalink)  
Alt 09-11-2008, 21:58
muhlisgöktaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2008
Mesajlar: 72
Standart

ben aracı gördüm araç çok güzel tesitinide bu siteden okuya bilirsinTest : RENAULT Megane Sedan 1.6 Dynamique (10/2003)

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #5 (permalink)  
Alt 21-11-2008, 11:25
 
Üyelik tarihi: Oct 2008
Mesajlar: 7
Standart

RENAULT MEGANE ALMAK İSTEYENLERE DUYURULUR:
0 KM.DE ALDIĞIM, 2006 MODEL RENO MEGAN II SEDAN SPORTWAY ARACIMDA, DAHA GARANTİ KAPSAMI DOLMADAN ÇIKAN ARIZALARIN LİSTESİDİR:

-Daha ilk haftalarda, eksantrik mili arızalı çıktı. Aylarca sonra yapıldı. Yaparken kalorifer (ya da klima) borusunu yerine oturtmamışlar, bir de aylarca onun zırıltısını ve sıkıntısını çektik.

-Yine ilk haftalarda, arka sağ amortisör arızalı çıktı, yine aylar sonra yaptırabildik. (Bu, aylar sonra yaptırabilme işinde, Kıbrıs’ta yaşıyor olmamızın da rolü vardır.)

-İlk günden beri, ön konsoldan, özellikle bozuk zeminde, sürekli tıkırtı ve zırıltı sesi geliyor. Sıfır km. at arabası, aynı durumu yaratır ancak. (Yeni bir hevesle aldığınız arabanızda bunların olması, son derece can sıkıcı.) Türkiye’deki soğuk asfaltlarda ise, bu zırıltıların üzerine, bu kez arka konsoldan, çok rahatsız edici bir başka zırıltı daha ekleniyor. Yani, tıkırtılı ve zırıltılı çalgılar orkestrası eşliğinde, harika! seyahatler yapıyoruz.

-Şoför emniyet kemerinin makarası arızalı çıktı. Bu nedenle, makara sarmıyor, dolayısıyla kemer toplanmıyor, kapıyı örterken sürekli kapı ile gövde arasına sıkışıyordu. Yine aylar sonra yapılabildi, ancak, hem kapıda, hem de gövdede, derin çizikler ve hasar oluşturdu. (Ayrıca, emniyet kemeri kutularından zırıltı sesi geliyordu.)

-Sabahları, motor soğukken kalkışlarda, araç, ciddi bir biçimde tekliyor ve kendini silkeleyerek kalkıyor. Resmen kendini, vurdurarak ve sarsarak kalkıyor. Motor sıcakken bu sorun ortaya çıkmıyor. Servislerde, bu sorun için hiçbir şey yapılamadı. Soğuk motoru ısıtmak için, habire gaza basmamız salık verildi o kadar. Bu rahatsızlık, nerede ise tüm Reno’larda kronik bir sorun iken, diğer markalarda görülmüyor.

-Aracı, çok kısa mesafe (örneğin, 5-10 metre) çalıştırıp durdurduktan (örneğin, park ettiği yeri değiştirdikten), dört-beş saat sonra tekrar çalıştırmaya kalktığınızda, araç durduğu yerde sarsılıyor, eksozundan yoğun sarı-siyah duman çıkarıyor ve stop ediyor. Bu durum, üç dört kez devam ettikten sonra, aracı zorla çalıştırabiliyorsunuz.

-Daha, araç ikinci yılını doldurmaya iki ay varken, aküsü, en olmadık zamanda bitti ( o akşam apartmanın ortak park yerine en son biz arabamızı park etmiştik, o sabah hiç kimse arabasını dışarı çıkaramadı). Fabrika, 60 amperlik akü yerine, 50 amper akü koymuş. Servis elemanı da, 60 amperlik akü taktıktan sonra, 50’lik ile 60’lık arasındaki fiyat farkını benden istedi. İnanılmaz bir şey.

-Motor, yokuş yukarı ya da yüklü kalkışlarda sarsıntı ya da titreme yapıyor. (Motor sıcak olsa bile.)

-Debriyaj, çok yukarıdan kavrıyor.

-Ön sağ sinyal, defalarca, yuvasından oynadığı için arıza yapıyor. Servisler, yalnızca, yerinden oynayan sinyali yerine takıp bir dahaki sefere tekrar görüşmek üzere bizi gönderiyorlar. Neredeyse her ay, aynı arıza için servise gidiyoruz. Her defasında, sağ ön taraf, sağ ön tekerle birlikte, nerede ise tamamen sökülüyor. Servis elemanları, bu arızanın, bu model yılı için, kronik bir arıza olduğunu, yeni parça taktırsak bile sorunun ortadan kalkmayacağını söylüyorlar.

-Ön amortisörler, tümseklerden geçerken, paslı yay gıcırtısına benzer sesler çıkartıyor.

-Cam silecekleri bozuk çalışıyor. (sarsıntılı ve sesli çalışıyor, camı tırmalıyorlar.)

-Deri+kumaştan yapılmış sürücü koltuğunun, dışa bakan yan tarafı, inip binerken gerçekleşen sürtünmeden dolayı çok çabuk aşındı. Dikiş ipleri kopmak üzere.

-Kapı cam lastikleri kaliteli değil, yüksek hızlarda pencerelerden rüzgar sesi geliyor.

-Araç, rot-balans ayarları normal olmasına rağmen, Kıbrıs’ta sürekli sola çekiyor. Yolun eğiminden kaynaklanan bu durum, diğer markalarda görülmüyor.

-Ön kaputun simetrisi bozuk monte edilmiş. Bu durum, yerli üretim Meganların çoğunda var.

-Fren balataları, frene basıldığında ötüyor.

-Kaportası çok ince, en ufak bir darbede hemen içine göçüyor. Araba yıkanırken, kaporta muşamba gibi esniyor.

-Çoğu serviste durum bir rezalet. Küçük yerlerde, işbilmezlik ve özensizlik hat safhada, nerede ise aracınızı güvenip ellerine veremiyorsunuz. Büyük şehirlerde ise, günlerce öncesinden randevu alsanız bile, bazen, aracınıza sıra gelmiyor. 15/08/2007 tarihinde, Reno Mais (Ankara) Servisinde, iki hafta öncesinden randevu almış olmama rağmen, aracım ve ben gün boyu (sabah 08:00’dan, akşam 17:30’a kadar) serviste sıra bekledik, ancak, bize sıra gelmedi. Ertesi hafta, başka bir servise götürmek zorunda kaldım. Bunların hepsi çok can sıkıcı şeyler ve çoğu başka markada görülmeyen sorunlar.

-Son gittiğim serviste, kapıları yağlamışlardı. O yağların fazlalıklarını, inip-binerken değerli iki gömleğime (farkında olmadan) sildiğim için, kullanılamaz hale geldiler. Bu da, servisteki işçilik kusuru sanırım.

-Herhangi bir şikayetinizde, servis sorumluları, kimi zaman, duyarsız ve umursamaz davranıyorlar. Sizin duyduğunuz sesi onlar duymuyor, sizin gördüğünüz sorunları onlar görmüyor, sizi çıldırtan tüm sorunlar, onlara göre normal. Kendinizden şüphe etmenize neden oluyorlar. Reno, insanın psikolojisini bozuyor.

-Sanırım, Bursa fabrikası, (en azından benim aracımın üretildiği dönemde) hızlı üretim yapmak zorunda kalan bir fabrika olduğu için, bazı şeyler aceleye gelmiş. Hızlı üretim baskısı ve çok çalışma, bu tür üretim ve işçilik kusurlarını da beraberinde getirir. Galiba, bu sorunun içerisinde, işi ucuza getirme çabasının da etkisi var. (Bu noktada tespit ettiğim ilginç bir başka nokta daha var: Saydığım tüm bu sorunlar, Fransa’dan ithal modellerde ( hatchback ve station wagon) ve dışarıya ihraç etmek için Bursa’da üretilen sedan modellerinde görülmüyor. Örneğin, ben Kıbrıs’ta, Megan sedan kullananlara, kendi aracımdaki sorunlardan bahsettiğimde şaşırıyorlar. Çünkü, Kıbrıs’ta trafik soldan işlediği için, sağ direksiyonlu araçlar kullanılıyor. Bu araçlar da, İngiltere ve trafiğin soldan işlediği diğer ülkelere ihraç edilmek üzere üretilmiş arabalardan oluşuyor. Buradan çıkan sonuç: Reno, iç piyasaya satmak üzere ürettiği araçlarda, dışarıya ihraç etmek üzere ürettiği araçlarda gösterdiği özeni göstermiyor. Yani, iç piyasa için üretim ile dış piyasa için üretim arasında çifte standart uyguluyor. Dolayısıyla, en kalitesiz ve özensiz üretilmiş Meganlara, bizler, Türkiye’deki iç pazar tüketicisi olanlar biniyoruz.) Ayrıca, satış elemanları, Megan Sedanları satarken, Euro-NCAP çarpışma testlerinden beş yıldız aldığı yalanını hiç çekinmeden herkese söylüyorlar. Oysa, Euro-NCAP’dan beş yıldız alan Megan, Fransa’da üretilmekte olan hatchback versiyonudur ve Türkiye’de üretilen, sedan versiyonunu asla kapsamamaktadır. İlgilenenler, Euro-NCAP’ın web sayfasından detaylı bir biçimde inceleyebilir. Yalnızca Türkiye’de üretilen Megan Sedan II, Euro-NCAP çarpışma testlerine hiç sokulmamıştır bile.

-Genel olarak, bu araçta, malzeme kalitesi ve işçilik sorunları var. Bana göre bunların nedeni, Reno’daki zihniyet. Yoksa arabanın dizaynı, tasarımı ve mühendisliği çok kötü değil. Ancak insanı markadan soğutan konular var. Ankara’daki en büyük Yetkili Satıcı Neziroğlu’nda, satış sırasında karşılaştığım sahtekarlık (trafik bandrolünü ödeyeceklerini vaat etmelerine rağmen, ödemeden aracı teslim ettiler); Şirkete ve Reno’ya yapılan şikayet sonrası ilgisizlik ve vurdum duymazlık (yanıt bile vermediler); yığılmalardan dolayı servislerde yaşanan (yukarıda sunulan) sorunlar; bir de araçtaki bu uzun arıza listesi ile birleşince, ne yalan söyleyeyim, bende, “nerede çokluk orada ........” hissi uyandırdı.

-Kısacası, ben, Reno’nun, satıcısından, servislerinden ve aracından memnun değilim. Tüm bunların dışında, tek avantaj olarak kalan, “ucuz yedek parça avantajı” ise, parçaların kısa dayanım ömrü göz önüne alındığında, aslında, avantaj olmaktan çıkıyor.

-Zaten, Reno’nun, genel olarak, az okumuş, köylü, cahil, kültürsüz, lümpen kesimin tercih ettiği bir marka olduğunu göz önüne alıp, kesinlikle uzak durmak gerekiyordu. Bu kesim, arabayı, ayağını yerden kesen bir vesait olarak algılıyor. Okumuş, aydın ve bilgili birinin, bir arabadan beklentileriyle, bu insanların beklentileri elbette ki aynı olamaz. Ne var ki, çoğu insan, sürü psikolojisinin kurbanı oluyor. “Herkes, bir halt yiyorsa, vardır bir hikmeti” diyor ve yanılıyor.

-Ben de, bu sorunlarla boğuşmak ve hatta, bu satırları yazmak için zaman ve emek harcamak yerine, diğer araba sahipleri gibi, sıfırdan aldığım otomobilimin keyfini sürmek isterdim. Reno, beni, hak ettiğim bu keyiften mahrum bıraktı.

-İşte tüm bu sorunlar yüzünden, Reno, bir çok insan tarafından, sadece bir kez alınıyor. İşte tüm bu sorunlar yüzünden, bu markanın imajı çok yüksek değil.
İşte tüm bu sorunlar yüzünden, “Bir kez daha Reno mu? Asla” diyorum..

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #6 (permalink)  
Alt 21-11-2008, 16:34
Ustun Kullanici
 
Üyelik tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 448
Standart

halid yazılabilecek herşeyi yazmış onun üstüne pek bişiler söylemek yanlış olur ama bende izmir-kuşadası yapmıştım o arabayla.2007 1.5 dizel yanlış hatırlamıyorsam gidişi gerçekten güzel 170 km hıza kadar çıktım ki dahada çıkardı bence.ama yol tutuş gerçekten zayıf.içi geniş ama kullanılan malzeme diğer araçlara göre kalitesiz olduğunu zaten belli ediyor.değişik araçlara binenler zaten anlar.yüksek süratlerde içeriye çok ses alıyor bide o model bi aracın sürerken insanı yormaması taraftarıyım ama malesef megane de bunu bulamadım.bana göre tek artısı kendi sınıfına göre içinin gözle görülür şekilde daha geniş olması tabi bu kadar eksi yanında bu artı dikkat çekermi bilmem.zaten geçen sene olması lazım renault un kalite müdürü yada onun gibi şey yaptığı açıklamada toyota nın kalitesini yakalamaya çalışıyoruz gibisinden bişey söylemişti.bu kadar büyük pazara sahip büyük bir firma bunu söylüyorsa bence o firmada problem vardır.zaten bence kendini geliştiren(sağlamlık,dayanıklılık,uzun ömür v.s.)bir firma değil bu açıdanda hiç birzaman toyotanın önüne geçemezler.ama illa megane istiyorum diyosan test sürüşü yap yanında yörende kullananlara sor ama sana gerçeği sölicek olanlara ona göre kararını ver.

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #7 (permalink)  
Alt 21-11-2008, 17:15
Ultra Kullanici
 
Üyelik tarihi: Dec 2007
Nerden: Bursa
Mesajlar: 1.760
full_speed_89 - MSN üzeri Mesaj gönder full_speed_89 isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Halid senin yerinde olsaydım hemen insan hakları koruma derneğine felan giderdim.

Bizim burda abimin arkadaşının renosu sürekli arıza çıkarttığı için gitti mahkeme felan oldu arabayı geri verdi ve parasını geri aldı.

bence sende öyle yap.

__________________
BİR MARKANIN ARACINI ALINCA MARKAYIDAMI SATIN ALIYORSUNUZ?

NE BU MARKA HASTALIĞI HERKES KULLANDIĞI ARACINI DÜNYANIN EN İYİSİ SANMAYA BAŞLAMIŞ

BİRAZ GERÇEKÇİ OLUN ŞU HASTALIĞI BIRAKIN ARTIK

ANCAK ARACIDA KENDİSİ GİBİ BOŞ OLAN İNSANLAR MARKA FANATİKLİĞİ YAPARLAR VE EKSİKLERİNİ GİZLEYEBİLMEK İÇİN DİREK SAVUNMA MODUNU ALIRLAR GERÇEKLERİ GÖRMEKTEN KAÇARLAR

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #8 (permalink)  
Alt 21-11-2008, 18:32
 
Üyelik tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 2
Standart

biz de de 2007 megan 2 wardı ibre 160 mışı gördükten sonra çok savuruyordu ve dönüşlerde hiç iyi değildi ben önermem meganı.

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #9 (permalink)  
Alt 01-06-2010, 18:20
 
Üyelik tarihi: Jun 2010
Mesajlar: 8
Standart

tam aksine bendede 2006 full olanı var araçtan son derece memnunun bmw yede bindim 2005 320 ye ama meganda megan çok konforlu hızlı azellikli araç emin ol sana mercedes bmw tadı verecek

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #10 (permalink)  
Alt 29-11-2010, 17:37
 
Üyelik tarihi: Nov 2010
Mesajlar: 4
Standart

Alıntı:
mahmut_emre isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
tam aksine bendede 2006 full olanı var araçtan son derece memnunun bmw yede bindim 2005 320 ye ama meganda megan çok konforlu hızlı azellikli araç emin ol sana mercedes bmw tadı verecek
arkadaşın sorunlar hakkında söylediklerinin çoğunu bende yaşadım ve yaşıyorum aracım 2005 megane 2 dinamik hb marka sıfır aldım ve sorunlarını yazıyorum dikiz aynasından zırıltı geliyor sebebi araç içi klimanın sıcaklık algılayan kaptörü değişimi enaz 250 tl parçanın garantiside 2yıl sonra yine bozulabilrmiş garanti yok sayılır bu yüzden parçayı değiştirmedim geçen sene bobin dağıldı 200 tl mecbur değiştirdim sabahları çalışırken tırr diye ses geliyodu açı kaydırma kasnağı imiş 800 tl civarı geçensene onuda değiştrdm kumandayla kapılar açılmaz oldu arka kapıyı sol kapıdaki kilitleyen düğmeye bastğmda arka silecek çalışıyordu araç içi elektrk beyni imiş 800 civarıda ona saydık araba sabahları zor çalışmaya giderken istop etmeye teklemeye başladı ateşleme emilatörüymş şanzumana yakın konduğndan bu modellerde bozuluyomuş 115tl de bu sinyaller sürekli bozuluyor yuva plastikmş bu yüzden zamanla eriyormuş önkonsülden daha iki aylıkken ses gelmeye başladı kapı kollarının soyulma yaptığını zaten demeye gerek yok bütün megane kullanıcıları bilir bunu heves aldığm arabamdan soğumuş durumdaym şuan imkanım olmadığından ve arabaya ihtiyacm olduğndan
değiştiremedm

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açma yetkiniz bulunmuyor.
Cevap yazma yetkiniz yok
Mesajlarınıza dosya ekleme yetkiniz bulunmuyor.
Kendi mesajlarınızı düzenleyemezsiniz.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. çu Anki Saat: 06:47 .
 


Design by: vBulletin Skins Zone
Powered by vBulletin Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.2.0 RC8
Arabalar, ikinci el araba,araç tavsiyeleri, otomobil forum
arabalar Arabam Tavsiye etti�imiz araba siteleri : arabalar modifiyeli arabalar