a

Geri git   Arabalar , ikinci el araba , otomobil forum > Araç Forum > Araç Tavsiyeleri


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1 (permalink)  
Alt 09-02-2007, 23:35
 
Üyelik tarihi: Jan 2007
Mesajlar: 4
Standart opel combo hakkında bi yorum bekliyorum?


yardım ederseniz sevinirim bu aracı almayı düşünüyorum 2. eli tam bnm paraya göre motor ufak vergi düşük ama süren binen varsa biraz bilgiye ihtiyacım var.

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #2 (permalink)  
Alt 09-02-2007, 23:47
Ultra Kullanici
 
Üyelik tarihi: Dec 2006
Nerden: Burdur
Mesajlar: 3.073
Ebu Zer Gifari - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

evet tam tahmin ettigim gibi
bu aracin en buyuk albenisi fiyatidir.
be her zaman derim bu sinifta mali durumunuz iyi ise caddy mali durumunuz pek musait degilse doblo oneririm herkese.
digerleri pek ise yaramaz.
ama herkes benim gibi dusunmuyor ve piyasada binbir cesit hafif ticari arac satiliyor arz-talep meselesi.

oncelikle arac yuk icin ideal degil.
yere yakin olmasi her ne kadar yol tutusunda pozitif enerji saglasada yuk atilinca da negatif enerjisini disariya vuruyor.
aracin zaten kendine has cizgisi yok resmen corsa bozmasi olmus.
performans iyi sayilmaz.zaten cok da bisey beklemek gerekmiyor.
araci binek olarak kullanacaksaniz yani ticaret amacli kullanmayacaksaniz alinabilir.
ama yuke gelmez bastan soyleyeyim rampalarda kesilir.
konfor konusunda fena degil ozellikle donanimli modellerini inceledim alasim jantli ve aracin kendi renginde tamponlara sahip olanlar donanimlisi oluyor.
cd calari 5 para etmez desem yeridir.cd yi uzun surede okuyor ve mp3 calamiyor.
masraflari fazladir.sorun cikarma asamasinda belki de bu sinifta en sorunlu araclardan birisidir isterseniz inceleyin.

bana kalirsa bunun yerine doblo 1.3 multijet alin.
araci istediginiz gibi kullanin.ben genelde essege benzetiyorum bu araci.
cunku babamda 1.9 jtd var gozumun onunde araca 900 kg yuk atti(aslinda 750 kg de babamla ben 150 kg yiz)arac banamisin demiyor rampalarda bile kesilmiyor.
o kadar hor kullanilmasina ragmen Allah a sukur hic sorun cikarmadi.
aksine bakim masraflari da ucuz sayilir.
60 bin km bakimina girdi(agir bakim denilir) 500 lira civarinda tuttu.normal bakimlari 150 ytl civarinda.
vergi avantajina cok takilmayin cunku 1.9 ile 1.3 arasinda vergi farki yillik 250 civari fark ediyor.
bu da bence cuzi bir rakam 1.3 e binmenize degmez.
test surusu yaparsaniz beni daha iyi anlarsiniz.

aractan cok sey beklemiyorsaniz ve binek olarak kullanacaksaniz combo alinir tabi neden alinmasin???


__________________
Dilimden düşmüyor, kolaysa gelde al, içimden söküp aÅ?kını.
Ã?ektiysen kahrımı, helal et hakkını, zorlu sevdam HOÅ?Ã?AKAL!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #3 (permalink)  
Alt 11-02-2007, 23:00
 
Üyelik tarihi: Jan 2007
Mesajlar: 4
Standart

kardeş emeğin için çok saol.beni de zaten fiyatı cezbetti.doblo ya gelince piaysası iyi bi araba da bi duyumuma göre ön takımlarında sorun çıkarıyomuş.hani bide ilk modellerin tekerlekleri ufak felan türkiye şartlarına göre gelmiyo bana da bi virajlarında önden kayma yapıyo diye yorumları okuyorum hep.taib bn pek anlamam ama.bunlar bnm duyumlarım.tekrardan saol.sayende biraz bilgi edindim teşekkür ederim

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #4 (permalink)  
Alt 11-02-2007, 23:22
Ultra Kullanici
 
Üyelik tarihi: Dec 2006
Nerden: Burdur
Mesajlar: 3.073
Ebu Zer Gifari - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
kymkm isimli üyeden Alıntı
kardeş emeğin için çok saol.beni de zaten fiyatı cezbetti.doblo ya gelince piaysası iyi bi araba da bi duyumuma göre ön takımlarında sorun çıkarıyomuş.hani bide ilk modellerin tekerlekleri ufak felan türkiye şartlarına göre gelmiyo bana da bi virajlarında önden kayma yapıyo diye yorumları okuyorum hep.taib bn pek anlamam ama.bunlar bnm duyumlarım.tekrardan saol.sayende biraz bilgi edindim teşekkür ederim
degerli kardesim on takimda sorun cikarma olayi oldu dogrudur.
ama ilk cikan modellerde oldu.
2004 den sonra duzeltildi hic bir sorun yok su anda.

kardes babamda doblo jtd var 2005 model.
arac 1.5 senelik 70 bin km ye yaklasmak uzere.biraz bizim aractan bahsedeyim kullanis biciminden bahseteyim.
arac bugune kadar hic bir bakimina zamaninda gitmedi.araca bugune kadar cok olsa 10 kere euro dizel yakit alindi.(babam euro dizel pahali diye normal dizel alir. )
bizim arac orjinal koltuklu.ama koltuklar tamamen katlanabiliyor ve arkada genis bir ic hacim sunuyor.
istihap haddi 450 kg civarinda olmasina ragmen biz 750 kg attik.babamla ben de 150 kg civarindayiz.yani araca toplam 900 kg yuk ile bindik.
arac rampalarda bile kesilmedi.110-120 gittik acelemiz vardi ona ragmen aracta en ufak bir rahatsizlik hissedilmedi.
bunlarin yaninda aracta istihap haddinin tam iki kati yuk olmasina ragmen sehir disi 110 km ortalama ile arac 5.7 litre yakit yakti.
artik gerisini siz dusunun.
Allah a sukur arac bir kere bile bozulmadi.bakimlari disinda servisin yolunu gormedi.
yani anlayacaginiz babam nakliyat isiyle ugrastigi icin araci essek misali kullaniyor.arac banamisin demiyor tam ticaret arabasi.

gelelim yol tutusa.
bu araclarin hepsininde yol tutusu birbirine yakindir.
haa birisi viraja 110 ile guvenli girer birisi 120 ile.yani arada cok olsa 10 km lik bir hiz oynar.
sonucta ticari arac otomobilin verdigi konfor caddy de dahi beklenmemeli.
bu aracla hem ticaret hem de buyuk ailelerin ihtiyacini karsilamak adina cok iyi seyler yapabilirsiniz.

ben her zaman soyluyorum paraniz varsa caddy.
paraniz biraz kisitli ise doblo jtd.
digerleri bunlarin yaninda 5 para etmez desem yeridir.isterseniz hepsiyle test surusu yapin beni anlayacaksiniz.
benim cevremdeki insanlar hep boyle araclar kullaniyor ve kullanmadigim yok gibidir.

ayrica combo da performans bulamazsiniz bastan soyleyeyim.

arastirin hepsiyle test surusu yapin bana hak vereceksiniz...

selamlar...

__________________
Dilimden düşmüyor, kolaysa gelde al, içimden söküp aÅ?kını.
Ã?ektiysen kahrımı, helal et hakkını, zorlu sevdam HOÅ?Ã?AKAL!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #5 (permalink)  
Alt 12-02-2007, 15:48
 
Üyelik tarihi: Jan 2007
Mesajlar: 4
Standart

doğru haklısın yeni çıkanlar biraz farklı lastik ebatları duruşu bile farklı zaten artık kararım doblo yönünde.emeğin için çok saol

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #6 (permalink)  
Alt 12-02-2007, 16:14
Ultra Kullanici
 
Üyelik tarihi: Dec 2006
Nerden: Burdur
Mesajlar: 3.073
Ebu Zer Gifari - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
kymkm isimli üyeden Alıntı
doğru haklısın yeni çıkanlar biraz farklı lastik ebatları duruşu bile farklı zaten artık kararım doblo yönünde.emeğin için çok saol
onemli degil kardes ne demek...

yeni kasalarda yanlis bilmiyorsam 195 genisliginde lastik var.
bizim arabada ise 175 lik lastik var.
tabani biraz ince bizimkisinin yeni kasalarin yol tutusu daha iyi.
ama lastik ne kadar genislerse surtunme o kadar artar bu da 4 lastikte bizimkisinden fazla olarak 8 cm nin yere tutunmasi demektir.
tabi dogal olarak tuketim de biraz artar.

siz bence hem combo hem doblo hem de caddy ile test surusune cikiniz.
karariniz doblo dan yana olursa 1.9 motorlu 105 hp multijetleri tavsiye ederim.
yillik vergide 250 lira gibi bi rakam fark ediyor 1.3 multijet e gore ama o performansi yasamak icin fazlasiyla deger bence...

en iyisi test surusu yapmak ki aracin belki de en ufak bir detayi sizin sinirinizi bozabilir bu da aractan sogumaniza sebeb verir.

selamlar...

__________________
Dilimden düşmüyor, kolaysa gelde al, içimden söküp aÅ?kını.
Ã?ektiysen kahrımı, helal et hakkını, zorlu sevdam HOÅ?Ã?AKAL!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #7 (permalink)  
Alt 19-02-2007, 02:18
Uzman Kullanici
 
Üyelik tarihi: Feb 2007
Nerden: İçel-Mersin
Mesajlar: 354
Standart

bu araca daha önce binme fırsatım oldu , bence çok güzel bir arac , ilginç gelecek size ama ticari bir araca için performansı çok iyiydi , her yesil ısık yandığın biz hep en önde oluyorduk, egzozumuzun dumanı arasında boğulan araclar içinde peugeot 206 dan tutunda ford focusa kadar bir çok araba vardı ,gercekten çok ilginç hatta bir ara kendimi alamadım ve arkadasıma bu arac modifiyelimi diye sordum, 3. viteste hiç zorlanmadan kalkıyor ya nasıl bir şey bu anlamadım 1.3 yada 1.4 motordu galiba

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #8 (permalink)  
Alt 19-02-2007, 02:36
Ultra Kullanici
 
Üyelik tarihi: Dec 2006
Nerden: Burdur
Mesajlar: 3.073
Ebu Zer Gifari - YAHOO üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
pikachu isimli üyeden Alıntı
bu araca daha önce binme fırsatım oldu , bence çok güzel bir arac , ilginç gelecek size ama ticari bir araca için performansı çok iyiydi , her yesil ısık yandığın biz hep en önde oluyorduk, egzozumuzun dumanı arasında boğulan araclar içinde peugeot 206 dan tutunda ford focusa kadar bir çok araba vardı ,gercekten çok ilginç hatta bir ara kendimi alamadım ve arkadasıma bu arac modifiyelimi diye sordum, 3. viteste hiç zorlanmadan kalkıyor ya nasıl bir şey bu anlamadım 1.3 yada 1.4 motordu galiba
arkadasim focus ya da 206 basmamis anlasilan.
yoksa 1.3 cdti modeli ile bu araclari egzoz dumanina bogmak mumkun degil.
1.3 cdti 17 sn de 100 km ye ulasiyor.
bahsettigin araclar ise 11-12 sin de 100 km ye cikiyor.
arada en az 5 sn fark ediyor ki bu da ciddi bi rakamadir.
hadi arada 1 sn fark olsa diyecem sofor kalitesi-farki ama arada 5 sn oynuyor.
combonun 1.4 motoru yok bilginize...

__________________
Dilimden düşmüyor, kolaysa gelde al, içimden söküp aÅ?kını.
Ã?ektiysen kahrımı, helal et hakkını, zorlu sevdam HOÅ?Ã?AKAL!
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #9 (permalink)  
Alt 24-09-2007, 23:23
 
Üyelik tarihi: Sep 2007
Nerden: Ã?orum
Mesajlar: 1
Standart birgün herkes combo sahibi olacak

bu araç muhteşem.2006 da sıfır aldım.çok araştırdım çok.bi connecte baktım bi dobloya;bi connecte baktım bi dobloya,ilk önce comboyu görmem gerektiğini çok geç anladım ve ikinci görüşüm de aldım.herkese tavsiye ederim.ticaret yapacaksan at 1 ton yükü,yarışacaksan bas gaza,avlanacaksan vur araziye(ben hergün yapıyorum)maşallah tık demiyor.ve çok ciddiyim.connect,doblo ve caddye göre parçası da ucuz.bundan sonraki aracım da şu anda henüz dünyaya gelmemiş olan comboIII olacak iNşALLAH

__________________
HEREDOT
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
  #10 (permalink)  
Alt 24-09-2007, 23:42
Ustun Kullanici
 
Üyelik tarihi: Aug 2007
Nerden: Ä°zmir
Mesajlar: 566
OpHeLL - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Opel mühendislerininüçüncü nesil Corsa platformu üzerine inşa ettikleri Combo'nun üretimhikayesi '90'lı yılların başına kadar uzanıyor. Opel'in başarılı ticariaraçlarından birisi olarak kabul edilen Combo, geçtiğimiz aylardaCorsa serisiyle birlikte küçük bir operasyon geçirdi. Combo Türkiye'de1.3 litre 70 HP ve 1.7 litre 75 HP olmak üzere iki farklı dizel tipiylesatılıyor. Donanım tipleriyse City, Club ve Comfort olarak belirlenmiş.

Arada kalmış
Combo'nun ön tasarımı platformunu taşıdığı Corsa ile aynı. üekikyapılı ön farlar dikkat çekiyor. Kromajlı radyatör çıtası imajınıyükseltiyor. iç mekanın ticari anlamda değerlendirilebilmesi içintavan bağlantı noktaları uzun tutulmuş. A sütunundan itibaren kendisinihissettiren bu tasarım anlayışı nedeniyle Combo'nun binek ve ticariotomobiller arasında kaldığı söylenebilir. Bu nedenle çok aerodinamikbir görünümün bulunmadığını söyleyebiliriz. Ayrıca keskin A sütunuve büyük boyutlu yan aynalar nedeniyle ön görüş sınırlanmış. Heriki tarafta yer alan sürgülü kapılar büyük bir avantaj. Stop grubuküçük ve ince tasarımı nedeniyle dikkat çekmiyor. Combo'nun boyutlarıplatform kardeşi Corsa ile karşılaştırıldığında daha net ortayaçıkıyor. Otomobil kardeşinden 507 mm daha uzun. Sadece kardeşi değilrakipleri Fiat Doblo'dan 163 mm, Renault Kangoo'dan 287 mm, CitroenBerlingo ve Peugeot Partner'dan ise 185 mm daha uzun.

iç mekan kaliteli
Combo'nun kokpit için bir kez daha kardeş Corsa'ya başvurulmuş.Malzeme kalitesi sınıfına göre yüksek. Orta konsolun üstüne dijitalbilgi ekranı yerleştirilmiş. Radyo-teybin bilgileri bu ekrandantakip edilebiliyor. Havalandırma ızgaralarıysa daha alta konumlandırılmış.Altta sırasıyla radyo-teyp ve klima kumandaları bulunuyor. Comboergonomik yapısıyla kullanıcısına rahat bir iç mekan sunuyor. Ticariaraçların klasik özelliği olan tavan bölümündeki rafa Combo'da darastlıyoruz. Sürüş pozisyonuysa alçak tasarlanmış. Otomobilin 510litrelik bagaj hacmi yeterli. Arka kotlukların yatırılmasıyla hacim2730 litreye yükseliyor.

Gürültümotor
Combo'da markanın pek çok modelinden tanıdık olan 1.7 litre hacimlidizel motor görev yapıyor. 4400 d/d'de 75 HP güç, 1800 d/d'de 165Nm tork üreten bu motor hacmine kıyasla güçsüz. Alt devirlerde cansızkalan motor devri yükseldikçe gücünü hissettiriyor. Ancak yüksekdevirlerde iç mekandaki rahatsızlığı belirtmek gerekiyor. Yaptığımıztestlerde 0'dan 100 km/s hıza 15.3 saniye ulaştık. Son hızınıysa150 km/s olarak ölçtük. Testimiz süresince ortalama 6 litre motorintüketen Combo, 52 litrelik deposuyla 866 km'lik menzil sunuyor.

Yol tutuş problemsiz
Combo, geniş iç mekanı ve her iki yanında bulunan sürgülü kapılarınedeniyle binek otomobil kullanıcıları tarafından da tercih edilebilir.Orta sertlikteki süspansiyon sisteminin darbe emiş performansı yeterlidüzeyde. Yüksek yapısına rağmen virajlarda yana yatmaması olumlubir özellik. Büyük yan aynalar nedeniyle manevra kabiliyeti yüksek.Arka kapıların birleşme noktasındaki direkse geri görüşte sorunyaratıyor. Arka bölümde sunulan diz genişliği yüksek. Combo'nunfren sistemi sınır değerlerde yer aldı. Saatte 100 km/s hızdan durmakonumuna ulaşmak için gerekli mesafe 40 metre. Opel Combo 1.7 City'ninanahtar teslim satış fiyatı 29.064.000.000 TL.

http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=209 Sayfasından Alıntıdır

__________________
Ne Mutlu Türk'üm Diyene

http://www.youtube.com/watch?v=Wux3C-1Xk-E
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açma yetkiniz bulunmuyor.
Cevap yazma yetkiniz yok
Mesajlarınıza dosya ekleme yetkiniz bulunmuyor.
Kendi mesajlarınızı düzenleyemezsiniz.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. çu Anki Saat: 10:25 .
 


Design by: vBulletin Skins Zone
Powered by vBulletin Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.2.0 RC8
Arabalar, ikinci el araba,araç tavsiyeleri, otomobil forum
arabalar Arabam Tavsiye etti�imiz araba siteleri : arabalar modifiyeli arabalar